söndag 1 januari 2012

Filmtajm del 3 !



Det var ju så himla roligt att göra "film" så här kommer nu del 3 !
Har gjort dom i Picasa där man kan välja film under "att skapa" ... sedan är det bara att plocka bilder och skapa sin egen lilla filmsnutt ! Tyvärr kan man inte välja vilken bild som "filmen stannar på" ... det blir en överraskning när den är klar !

Idag har raketerna tystnat och lugnet lägrat sig ... det blir en skön mysdag att krypa upp i soffhörnet med en kopp tee och lite inspirerande tidningar efter en lång sovmorgon...  titta på en riktig lååångfilm på TV ... såg att "Borta med vinden" går idag ! Det blir skön laddning för veckan som väntar .... en totalt kravlös och mysa-runt-i-raggsocks-dag !

Ha det så gott på årets första nya dag !
Kram/Isa

13 kommentarer:

  1. Håller med dig om rosor, jag vill också att de ska blomma länge. Speciellt i en rabatt där jag bygger mycket på just rosor. Dina filmer är galet vackra och du har en underbar trädgård. Dina projekt och idéer ger mig så mycket inspiration, jag har sagt det förut och jag säger det igen. Dessutom hoppas jag så på att du har din trädgård öppen i år också eftersom jag inte kunde förra året.
    Ha en underbar nyårsdag fylld med trädgårdsdrömmar!
    Kram Hélena

    SvaraRadera
  2. God fortsättning på dig!
    Vad kul med film det skall jag prova en gång.
    Tack för ett inspirerade år här på din blogg.
    Ha en bra dag
    Annika

    SvaraRadera
  3. Härlig filmtajm! ser fram emot att få följa dig och din vackra trädgård även detta år.
    God fortsättning på det nya året, kram Ing-Britt.

    SvaraRadera
  4. Vilken härlig film.Den väcker längtan till våren hos mej.

    SvaraRadera
  5. Hej Isa och Gott nytt år!
    Nu är jag hemma igen efter vår resa så jag har suttit här o tittat på alla 3 filmerna, suckat och längtat efter sommaren...;)
    Tack för all inspiration du ger! Nu ser jag fram emot 2012.
    kram Katarina

    SvaraRadera
  6. Väldigt vackert och inspirerande!

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga bilder i de tre filmerna. Så trevligt att göra rullande bildcollage!!!

    Tack för ett härligt inspirerande bloggår - jag blir alltid så glad när jag tittar in här hos dig.

    Kram Anna Vattenkanna

    SvaraRadera
  8. Det är jätte kul att kika på dina filmer. Blir så inspirerad.

    God fortsättning på det nya året.

    Kram

    SvaraRadera
  9. Det är ju verkligen avkopplande att titta på dina filmer.Jag som varit där känner igen känslan från besöket hos dig!Det vart nästan som ett besök igen :-)
    O min fuchsia vad roligt att den fick vara med :-)
    TACK för titten KRAM till dig rara ISA!

    SvaraRadera
  10. Så fina bildspel du gjort.
    God fortsättning!

    SvaraRadera
  11. Vilken inspirationsfilm vilka vackra bilder med själ i..man längtar till utelivet igen, Marika

    SvaraRadera
  12. Åh, så fint det blev, Isa! Härligt att få hänga med:)
    Kram!

    SvaraRadera
  13. Vilken bra idé och vilka fina bildspel du gjort! Tack för tipset. Önskar dig ett riktigt gott nytt trädgårdsår !
    Lisa/Lisas trädgård

    SvaraRadera

Jättekul att du vill skriva en kommentar till mitt inlägg ! Varje kommentar värmer i hjärteroten ! kram Isa